امروز برای شما خوبان موسیقی زیبا و شاد از یکی برترین خواننده های ایرانی بهنام بانی بنام قرص قمر آماده کردیم امید شما می توانید این آهنگ جدید را از طریق لینک های زیر به صورت مستقیم دانلود نمایید.

Today, we have prepared for you beautiful and happy music from one of the best Iranian singers, Behnam Bani , called Ghams Qamar. We hope you can download this new song directly through the following links

 

بهنام بانی قرص قمر

 

 متن آهنگ

عاشق و در به درم تویی قرص قمرم
زده امشب به سرم که دلت را ببرم
تویی طناز دلم محرم راز دلم

بس که دل بردی ازم دلبر و ناز دلم
عاشق و در به درم تویی قرص قمرم
زده امشب به سرم که دلت را ببرم
تویی طناز دلم محرم راز دلم

بس که دل بردی ازم دلبر ناز دلم
دل دل شده دیوونه و مست
عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی

دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی

 

عشقو مدیون توام آره مجنون توام

من مجنونو ببین که پریشون توام

 

برای دانلود این ترانه با کیفیت 320 عالی روی لینک پاین کلیک نمایید...

دانلود موزیک با کیفیت 320 عالی